zaterdag 21 januari 2012

#beeldserie#

20-01-12 bye sukkel, wolken zijn stenen
Hoi Frits, 

Bedankt voor je positieve reactie en foto's. De beeldserie is inderdaad verouderd; het is nog maar de vraag of we er mee doorgaan. Zo ja, dan zullen we jouw serie zeker bespreken en dan hoor je misschien nog van ons. Maar op dit moment kan ik nog niks zegen. 

Groetjes
2012/1/19 Frits Koopman <fritskoopman@hotmail.com>
Beste hard//hoofd beeldredactie,

Mijn beste vriend Jan linkte mij laatst naar het artikel 'Lolita' in jullie tijdschrift. Ik heb het artikel braaf gelezen. En ben daarna naar jullie beelden gaan kijken, ik ben zelf namelijk meer van het beeld. Dat was mijn kennismaking met jullie. Ik wil júllie graag kennis laten maken met een serie die ik laatst live tegenkwam en heb vastgelegd, over het gebruik van afdekzijl in China, ik was in november in Xian en Beijing.

Ik zag dat de laatste beeldserie in april 2011 was, ik hoop dat de rubriek nog bestaat, en dat mijn serie mee mag dingen naar 'het door jullie gepost worden'.
 
Vele groeten
Frits Koopman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten