zaterdag 7 januari 2012

#NU#

De dingen die ik hier onder schrijf kunnen bijvoorbeeld bestaan uit gedachtes van mezelf of anderen die samenhangen met de posts.

02-01-12 Happy NY NY
Happy konveskeerd de eerste New York voor New Year. Het New York New York van Frank Sinatra wordt ontspiegeld. 'If I can make it there, nobody will care'
03-01-12 Happy
De zwarte vorm is een 65 miljoen jaar oude gefossiliseerde T. Rex drol.
04-01-12 'nu' is het 'nieuw' voor tijd
(en 'nu' is het het nieuwe 'nieuw')
De tekening is van een rattengif huisje in China, waar een mini vlaggetje op stond.
uit lezing 'now is the time': Tijden die 'nu' genoemd worden zijn gemarkeerd (door beelden, iconen). In de tekening is de vlag het markerende. Het ging bij de aanslagen van 9-11 niet om het verdwijnen van het WTC, maar om het verdwijnen zichtbaar te maken. Goodby Rats.
Wat mij verder is bijgebleven als belangrijkste onderwerp van de lezing, naast het terrorisme, is het klonen. Wij raken gewend aan 'new'. Het klonen maakt van 'nieuw' geen verrassing meer, zodat het niet echt nieuw meer is. Het verdwijnen wordt wél als een belangrijk moment gezien. Zo werden de aanslagen op de (gekloonde) Twin Towers enorm opgeblazen.
05-01-12 actually I never changed the system
De twee zandzakken op vliegende driehoeken zijn gekopieerd uit een foto genomen in de loopgraven van de eerste wereld oorlog.
De 'vliegende driehoek' in het algemeen vraagt volgens mij om meer onderzoek.
06-01-12 Dat ik nooit aan de drugs ben geraakt zie ik als een van mijn grootste verdiensten.
Heeft mijn vader ooit tegen mij gezegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten