zaterdag 17 maart 2012

#mijn beste trucje#

Op 1 maart 2012 23:51 schreef --- <---> het volgende:
Stuur al je uitgevoerde ideeën van de Sleurkalender op naar ---! Hier ontstaat een document van alle inzendingen.

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?


(die ene waar ik op sta is een one minute sculpture, en die andere nieuwe daar speelt mijn zusje die ene favoriete film van haar na, waar die vrouw dood gaat op de wc met een boekje in haar hand (helemaal in 1 kleur gekleed), hoe heet die beroemde film ookalweer?..)
Dag Marloes

From: ---
To: ---
Subject: RE: oproep
Date: Fri, 20 Jan 2012 21:24:05 +0100


Beste Marloes,

Dank voor je oproep. Hier mijn inzendingen:

foto1: sjoelen
foto2: fruitgezicht
foto3: one minute sculpture (jan en katrein)
foto4: kauwgom competitie
foto5: ik heb eefje leren fietsen


mijn beste trukje (blaffen als een hond) gefilmd: http://www.youtube.com/watch?v=FhrH3bD8rus&feature=plcp&context=C382d8e0UDOEgsToPDskJlOc5qWREm9ahOiH-BD5mJ

ik hoop dat ze voor posting op uw site in aanmerking komen.

Vriendelijke groeten
Fritskoopman
(ik zit even op tim zijn email, hij is even douchen)



Date: Fri, 20 Jan 2012 13:58:20 +0100
Subject: oproep
From: ---
To: ---

Beste,

als het goed is ben je in het bezit van een Sleurkalender.
Heb je al wat uitgevoerd en ben je hier trots op?
Let dan goed op:

Ik wil van alle opdrachten foto's verzamelen, van mensen die daadwerkelijk een anti-sleur-idee hebben uitgevoerd.
Met je hoofd, zonder je hoofd, maakt met niet uit.

Het lijkt me leuk om een document op mijn website hiervan aan te maken, de tekening om te zetten in werkelijkheid!
Dus heb je een foto, of ga je binnenkort een idee uitvoeren, stuur hem op naar:

----

En wie weet zie jij je foto terug op de website: ---.

GROET!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten